Два місяці нової реєстрації викликів швидкої допомоги


З 7 серпня всі дзвінки в швидку з Менської ОТГ та району приймаються в обласну диспетчерську у Чернігові. Всі виклики надсилаються місцевим працівникам швидкої на планшети (детальніше – https://goo.gl/Kw4JDR). “Менщина” поспілкувалася з фельдшером швидкої допомоги у Мені Оленою Стародуб, щоб дізнатися, як проходить впровадження нових технологій у роботу екстреної допомоги.

“Для працівників швидкої впровадження такої системи, можливо, і краще, так як викликів стало менше. Якщо раніше за добу було близько 20 викликів, то зараз 13-14. Зараз виклики “фільтрують” диспетчери. Вони стали більш екстренними.

На мою думку, працювати стало важче, так як зараз все треба реєструвати через планшет. Прийшов виклик – його треба дивитися в планшеті, потім у машині швидкої треба включити час виклику, час приїзду – всі реєстрації проходять через інтернет. Щойно виїдеш з Мени – зв’язку вже нема. Тому треба телефонувати диспетчеру і реєструвати все в режимі телефонної розмови – а це все час. Тут постає вибір – чи допомагати хворому, чи розбиратися з планшетом і диспетчером.

Ми б самі регулювали виклики людей: по голосу вже чути стан людини, а в планшеті, наприклад, пишуть – “людина задихається”, а чому – не повідомляється. Буває таке, що у виклику пишуть село, вулицю, а як знайти його по факту – не відомо. Контактний номер телефону також вказують не завжди. Переходити на новий режим роботи важко”.


0 Comments