Менянин розповів про плюси і мінуси купівлі купівлі автомобілів в Європі


Сергій Крицький:

По нашому місту їздить все більше менян на автомобілях з номерами Євросоюзу.

Автівки закордоном коштують дешево, але пригнати їх в Україну коштує дуже дорого. Наприклад, не нова “Ауді” 2012 року з об’ємом двигуна 2,0 в Молдові коштує близько 3 тисяч євро. Сплативши податки і збори згідно параметрів даного авто – ви витратите приблизно ще стільки ж!

Але деякі автомобілісти використовують схеми, за якими можна ввезти авто з Європи з меншими витратами (без розмитнення…).

Поспілкувавшись з одним із власників такого авто, який купив його по “схемі”, я отримав двояке враження від почутого. З одного боку він придбав дешеве та комфортне німецьке авто в гарному стані, яке не бачило наших доріг та неякісного бензину. З іншого – отримав “головну біль”, яка супроводжується можливими проблемами.

Існують різні схеми ввезення вживаних машин без розмитнення. Наприклад, підписання трудового договору з болгарською або молдавською компанією, яка володіє власним гаражем з нібито службових авто, дає право громадянину України де-юре використовувати її транспортні засоби на території України “в службових цілях” (без розмитнення).

Але є великий ризик бути обманутим фіктивними фірмами та шахраями. Наприклад, подібна фірма може бути створена на деякий час (з метою продажу певної кількості авто), а потім закритися. “Службове” авто автоматично стане в Україні поза законом.

Та ще й патрульні постійно зупиняють авто з іноземними номерами, адже строк перебування цих авто в Україні не може перевищити одного року. В базі поліції є відповідні списки з строками їх експлуатації. В разі виявлення порушення – автомобіль забирають на штраф-майданчик.

Плюс власникам таких авто доводиться раз на рік їздити за кордон, щоб продовжити термін перебування авто в Україні.


0 Comments